Tilbud om praksisplass

Posted: 28/10-12 by olofee in Uncategorized

I et nytt forsøk på å markedsføre bygda, sendte jeg i dag tilbud om praksisplass for lærerstudenter til Høgskolen i Alta og universitetene i Tromsø og Trondheim. Her er brevet jeg sendte:

Hei!

Jeg er lærer for 2 hjemmeundervisningselever i Nuvsvåg (Loppa) (8. og
9. kl.). Vi har vanlig undervisning i et lånt lokale og jeg jobber
frivillig.

Hvis dere har noen ski- og friluftsinteresserte studenter som ønsker
ubetalt praksis i naturparadiset Nuvsvåg, er dere velkommen til å ta
kontakt. Jeg kan tilby gratis losji. Jeg er faglært i fransk, engelsk,
naturfag og matte, men underviser i alle fag.

Jeg har satt i gang fjernundervisning i fransk med nabobygden
Bergsfjord. Hvis jeg får en praktikant, kan vi for eksempel prøve å
utvide fjernundervisningen til flere fag.

For å «selge» stedet, kan dere bruke følgende skifilm fra vinteren 2012:

http://youtu.be/bB6RJkzWuAc

Mvh

Fabrice Caline

Kommentarer er stengt.