Uke 9

Posted: 19/02-13 by olofee in ukeplan

Timeplan uke 9

Arbeidsplan

Lekser: dere skal innlevere ukeoppgavene i matte og lese 30 min hver dag. Husk å sende meg lenke til hva dere har lest, ellers skriver jeg at dere ikke har lest.

Matte: vi øver videre til tentamen på fredag

Engelsk: vi begynner å øve på tentamen, som blir i slutten av neste uke.

Svømming: vi prøver dykkerutstyret og våtdrakt. Michael, ta gjerne med svømmeføtter.

Norsk: vi lærer å opprette og redigere en wiki for å organisere vår kunnskap.

Samfunnsfag: vi ringer Stein Thomassen for å spørre om ovn til klubben, klubblaptop og basshøytaler. Hvis vi har tid, fortsetter vi å rydde klubben.

Musikk: jeg har funnet et pianokurs som vi kan teste ut.

Hva skjer?

Mandag: legekontordag. Espen jobber med Ørjan og Michael fisker

Tirsdag: Fabrice er i Nuvsvåg (drar til Bergsfjord neste tirsdag). Vi prøver å finne personlige prosjekter som dere kan jobbe med mens jeg har fransk med Bergsfjord.

Fredag: mattetentamen. Vi begynner 0845 i stedet for 0830. Tentamenen varer 5 timer så dere må innlevere senest kl. 14. Det blir altså ingen kroppsøving.

Kommentarer er stengt.